2014-09-29

Medicinen


15 kommentarer:

  1. Vilken? Låter soft.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. miss uuuuu /h

    SvaraRadera
  3. Hur mår ni, kära emobloggerz? <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas på uppdatering snart? Er blogg är ett sånt andningshål bland alla "egoboost"-blogggar

    SvaraRadera
  5. Jag saknar er!!

    SvaraRadera
  6. saknar er också :(

    SvaraRadera
  7. Saknar er suparmycket!

    SvaraRadera
  8. saknar er också faaan....... ligger här i sängen o dricker sprit

    SvaraRadera
  9. Saknar er MEST breeee!
    (HAHAHAHA älskar kommentaren innan mig, pissar på mig typ)

    SvaraRadera
  10. Kära Queen of the Najt och Werkin' Girl. Om ni läser kommentarerna här så skulle jag vilja hälsa ett litet tack! Att ni skrivit om hur ni har mått har fått mig o känna att jag kan prata om hur jag själv mår utan att skämmas så mycket, och att söka hjälp när det behövs. Jag har mått piss, men har sökt hjälp och pratat med folk om det. Och det har blivit bättre. Tack till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände att jag ville tacka. Har ej gjort det tidigare. Bättre sent än aldrig, right?

      Radera