2014-06-29

Samma samma samma

Tjoho 

Lyssnar på en playlist som jag fick fram genom att googla "sexy rnb playlist" men är besviken! Jag behöver tips!!! Det ska va i stilen touch my body on the floor och lollipops och cigars on ice osv osv osv

Jag packar. Det är tråkigt. På tisdag flyttar vi. Jag är nervös och panikig (i torsdags hade jag knäppaste panikattacken!!!! så längesen) och är otrevlig mot min kille och drömmer stressdrömmar om katter. Jaja snart får jag vila. 


Fråga: är detta verkligen en rimlig mängd tabletter för kvinna 24? Det är exklusive sömntabletter och benso obviously. 


Puss från mig QotN 

1 kommentar:

  1. Vad är det förutom Venlafaxin (visst är det det?)? *vill typ bli farmaceut* Rimlig vet jag inte, men ändå ej superovanligt att kvinna 24 stoppar i sig en liknande näve om dagen :( Jag blir typ mätt & vill kräkas efter morgonintaget, ibland vill jag bara skita i det, men resultatet av det är bra mycket värre än en ev kräk, hehe. Kram

    SvaraRadera