2014-06-16

Börjat träna!


Jaha d va ju tur att ens omgivning alltid stöttar en :S

Har ledig dag! Ledig från urtråkiga hemtjänsten. Ska kanske färga mitt hår rött men vill inte se ut som en galen tantalura som håller på och matar kråkor och bränna örter och sånt. Vill mer se ut som Lana del Rey men ja ni vet läpparna.. Åh vill unna mig restylane i läpparna sådär snyggt snett som hon har. Så länge får jag hålla mig till tigerbalsam men då luktar man muskelsträckning och vem vill hångla med en muskelsträckning!

Min kille vill! Han är underbar! Har skaffat en rolig app så man kan ta bilder med timer och detta innebär naturligtvis nakenbildsbonanza :)))) och min kille ger ljuvlig poetisk och snuskig feedback. Älskar honom för detta för jag känner mig som kate Moss nu hehe. Nej inte Kate Moss utan nån me sexappil. Scarlett såklart. Ska bildgoogla henne nu. Puss

/QotN 

2 kommentarer:

  1. Haha åh. Knegar också på hemtjänst, hade för mig att jag läst att du också gjort det. Därför jag frågade några inlägg ner, spec. när du skrev typ "härda ut". För det är fan det som gäller just nu med paragå och utan att kunna gå på toaletten/äta på sju-åtta timmar. Huuur som helst, tänkte att det var dags att kommentera hur mycket jag uppskattar er blogg, mest i hela internetvärlden faktiskt. Sluta inte blogga för guds skull. Verkar så fint för er att ni har varandra mitt i emolivet, blir faktiskt rätt rörd till och från av era sms-konversationer. Själv är jag rätt ensam i mitt emoskap och då känns det lite bättre att veta att ni + andra faktiskt i alla fall FINNS någonstans där ute. Kommer fortsätta spana efter era sneakers på trädgården men oroa er inte, skulle aldrig våga säga något om jag trodde mig ha listat ut vilka ni är. Puss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallo! Ja alltså i vanliga fall är hemtjänsten ljuvlig ju men med den här jävla fotbojan försvinner liksom glädjen. Men bra grej: man blir ju smal!! Går eller cyklar runt som fan och hinner inte äta. Det märkliga är att på min hemtjänst har schemat ändå blivit betydligt lugnare eftersom cheferna slutat klämma in massa insatser som de får betalt för. Så många kollegor är rätt delade..

      Glad jag blir! Kom fram på trägårn! Puss å kram

      Radera